Gå til innholdet
Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

FRAKT

Når sendes min pakke?

Bestillinger blir sendt samme dag eller i løpet av neste virkedag (ukedag).

Du finner oppdatert fraktinfo øverst i kassen.

Hvor lang er frakttiden?

Frakttid er normalt 2-3 virkedager/ukedager fra sendingsdag (enkelte strekninger opptil 5 virkedager). Se forventet frakttid for de ulike fraktalternativene i kassen.

Merk at Posten/Bring ikke sender lør/søn. Om du f.eks. bestiller på en torsdag kveld, vil pakken sendes fredag. 2-3 virkedager betyr da at pakken bør være framme tirsdag-onsdag neste uke.

Ved høytider o.l. kan sendingstiden være noe lengre og eventuelle forsinkelser med Posten er utenfor vår kontroll. 

Om du har valgt fraktalternativet "Pakke med sporing", kan du se hvor pakken din befinner seg på posten.no eller bring.no  Sporingsnummer står på leveringsbekreftelsen du mottar på e-post. 

Jeg har lagt inn en ordre men ønsker å bestille flere produkter, slipper jeg dobbel porto?

Ja det gjør du! Så sant ikke bestillingen din allerede er klargjort for sending. Ta kontakt på forhånd, ellers pakkes ordrene hver for seg. Gi beskjed på e-post eller live chat og vent med ny bestilling til du har fått svar.

Sender dere til Svalbard / utlandet?

SVALBARD 

Pakker til Svalbard sendes som Norgespakke til kr. 367,2 eks.mva. Merk at frakten justeres i etterkant av bestilling. Dersom du har fått oppgitt en høyrere fraktpris i kassen ved kjøp, nedjusteres beløpet til kr. 367,2 når bestillingen har kommet inn.

 

UTLAND

Feststemning sender til Sverige og Danmark. Ved bestilling, ta kontakt så legges fraktalternativet "Frakt utland" til i kassen.

RETUR

Jeg vil returnere en vare, hva gjør jeg?

Det er enkelt å returnere varer til Feststemning

Du har alltid 14 dagers angrerett etter at din ordre er mottatt. Ved retur:

 

1. Legg produktene du ønsker å returnere i egnet emballasje (produktene må returneres i uåpnet forpakning). Kunden er ansvarlig for returporto.

2. Send en e-post til post@feststemning.no og informer om returen

3. Send returvarene sammen med angrefristskjema (sendt sammen med ordrebekreftelsen) til:

FESTSTEMNING.NO

v/stubban

Postboks 17

3906 Porsgrunn

 

Du får en e-post så snart din pakke er registrert returnert. Merk at dersom forfall på faktura forfaller før det, må denne betales og du får da pengene tilbakebetalt så snart pakken er returnert. 

 

PS! Dersom du ønsker å returnere hele bestillingen, må pakken hentes på postkontoret og returneres som en egen sending til feststemning.no. 

Bestillinger vil bli innlevert på ditt nærmeste postkontor og pakken må da hentes innen 2 uker. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss da dette er Postens reglementer. Kunden er ansvarlig for porto ved retur, og ikke avhentede pakker på postkontoret blir returnert til avsender med ny returporto fra Posten. Portoutgifter trekkes da fra på beløpet som refunderes til kunden eller legges til på faktura fra Klarna.

 

DIVERSE

Har dere et utsalgssted / butikk der jeg kan hente varene?

Nei, dessverre. FESTSTEMNING er kun nettbutikk, ordrer sendes pr post og det er ikke mulig å hente.

 

Jeg har ikke skrevet inn adressen min ved bestilling, trenger dere ikke denne?

Det som ofte skjer på pc / mobil er at dine opplysninger har blitt fylt ut automatisk ved bruk av "autofyll" i din nettleser. Når du tidligere har skrevet inn dine opplysninger i et skjema, som navn, adresse og telefonnummer og autofyll er på, lagres opplysningene dine i din nettleser til neste gang. Når du da ved en senere anledning skriver inn f.eks. navnet ditt, fylles resten av opplysningene dine inn automatisk. Autofyll kan du selv velge å skru av eller på i din nettleser. 

Sjekk at adressen din stemmer i din ordrebekreftelse så ikke pakken sendes feil.

 

Andre spørsmål?

Ta kontakt på live chat (nederst til høyre på nettsiden), skriv beskjed under "Kontakt oss" eller send en e-post til: post@feststemning.no

 

BETALING

Jeg får ikke gjennomført kjøp i kassen

Dersom det skulle oppstå problemer i kassen, ta kontakt på chat eller e-post så skal vi raskt forsøke å løse problemet.

Kan man som firmakunde få tilsendt EHF faktura

Det er desverre ikke mulig å få tilsendt EHF faktura på dette tidspunktet.

De tilgjengelige betalingsalternativene vises i kassen. Om du ønsker å få faktura, er det Klarna som er enesta alternativ.

Adresse
v/stubban, Postboks 17, 3906 Porsgrunn
Telefon
E-postadresse
post@feststemning.no
Foretaksregisteret
997 014 790
Theme primary color
Logo background color
Shop open for business